Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer: Helsport Nordmarka 3 telt / Helsport Alta sovepose?


volupta

Anbefalte innlegg

Annonse

HEI!

jeg har ingen erfaring med noen av dem,men hvis du sier bruken din så er det kanskje enklere og anbefale.

er dere 2 stk som skal på tur? det blir høst,sommer,vår? er den soveposen her http://www.xxl.no/vi...searchWord=alta fikk jo bra omtale ser det ut som og var jo veldig billig og,samme med telte får nok mye får pengen her :)

Når det er sakt så er ikke soveposen veldig lett,og hvis det er kun bruk på sommertid (dvs rundt 0 grader) ville jeg kanskje vurdert en anne sovepose da det blir veldig mye vekt og dra på hvis man ikke skal sove litt utover på - siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teltet bør kunne fungere som tomannstelt dersom du ikke er over 175 cm høy.

Har selv Alta og det er mye pose for pengene. Vær obs på dårlige sømmer og en glidelås som lett kjører seg fast da det ikke er sydd inn stivere stoff ved glidelåsene.

Jeg bruker min kun som bålpose da den blir for stor og tung til teltbruk. Tilsvarende dunpose veier 7-900 gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.