Gå til innhold
  • Bli medlem

Moderator for Jakt og fiske


Thomas

Anbefalte innlegg

Hei

Siden jeg har blitt satt til moderator for jakt og fiske, tenkte jeg at jeg skule si litt om min erfaring og interesser inenfor evne.

Jeg er hovesaklig en iverig fisker med tilholsted og erfaring som ungdomsleder i Drammenssportsfiskere. Jeg driver med all salgs fiske. Jeg må alikvel si at laksefiske er helt utenfor mitt kunskaps området. Jeg har drevet med konkurangsefiske i fluefiske og her deltatt i junior vm. Har også drevet en del med fiskestellog forvaltning.

Innnenfor jakt kan jeg jo si at min erfaring begrenser seg til jegerprøven min egen hagle og en 5-6 jakturer et småvilt + noe rådyrjakt på skogbrukskolen.

Jeg har gått på Lanbrukskolen i vidergånede og har derifra litt erfarin i utmarksforvaltning og naturforvaltning.I tillegg har jeg uannelse i friluftsliv på høgskulen i telemark

For tiden studerer jeg biologi i Bergen.

Ser frem til dette forumet og håper det blir givende og aktivt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.