Gå til innhold
  • Bli medlem

Randonnee dunjakke


MooCow

Anbefalte innlegg

Hei !

Har kasta meg på randonnee bølgja og skulle hatt meg eit lett dunjakke til å stappe i sekken.

Har ei Mountain hardwear sub zero - som tek litt for stor plass

og ei Bergans lyngen down - litt for tynn.

Bør følgja med pakksekk/pakkast i lomme.

Er ein del tilbud ute å går no på dunjakker, så lurte litt på Bergans Sauda down, er denne å anbefale ? Veit de om eventuelt andre jakker de anbefalar som er på tilbud no ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eg har Bergans Sauda, og er godt fornøgd med den. Den har også kompresjonspose i innerlommen, så du slepp å ha ein laus pose. Einaste minuset til ditt bruk er kanskje at den ikkje er så lang i livet.

Har du bilde eller mål av jakken i sammenpakka form :D ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikkje, er på påskeferie no, så har ikkje jakken her. Men vil anslå ca. 20x15x15 cm, ganske rund i kantane. Du skal stappe ganske hardt og bra for å få den skikkeleg saman, er ikkje noko å anbefale med stivfrosne fingrar i liten kuling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikkje, er på påskeferie no, så har ikkje jakken her. Men vil anslå ca. 20x15x15 cm, ganske rund i kantane. Du skal stappe ganske hardt og bra for å få den skikkeleg saman, er ikkje noko å anbefale med stivfrosne fingrar i liten kuling...

Okay takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en North Face Summit Series 700 på Platou for ca 4 uker siden. Var på tilbud til 1900. Ordinær pris var ca 3800. Veldig fornøyd med den. Pakkes i innerlomme, og blir ca 25x20x15 cm. (Kan bli mindre når den pakkes i sekken). God hette som går utenpå hjelm. Jeg kan bruke den både under og utenpå skalljakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.