Gå til innhold
  • Bli medlem

Isfiske for "handicappede" i Harstad-området?


Dante

Anbefalte innlegg

Hei.

som tittelen sier, lurer jeg på om det er noen fine vann i nærheten av harstad man kan dra og fiske, som er lett tilgjengelige :)

jeg går på krykker for tiden pga en arbeidsulykke, men med nedsatt fremkommelighet ble tur- og fiskeiveren desto større :P

så mens jeg sitter og venter på at våren skal komme, og foten bli bra nok til å komme seg på fjellet, så hadde det jo vært morsomt å fått fisket litt før isen tiner :)

info rundt fiskekort i vannene hadde også vært fint, da jeg "dessverre" bare er grunneier rundt avsidesliggende vann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Storjorda er det flere vann som ligger veldig nærme vei. Har ikke prøvd de som ligger helt inntil veien, men vet at onkelen min har fått veldig pen fisk på isen der. Var i området og prøvde fiskelykken for en måneds tid siden, og da var det såvidt jeg kom gjennom med boret. Tykk is!

kjøpte fiskekort på parabolflua, men hvis du bor såpass langt unna som Hårvika, kan det være greit å sjekke om man kan gjøre det over nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipset :wink:

skal ta meg en tur innom parabolflua når jeg er i byen. de har kanskje noen gode tips hvis de selger fiskekort til vannene der oppe :P

bor ikke såå langt unna, er bare 3-4 mil inn til byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.