Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiske i området Knaben-Fjotland


bilbobaggins

Anbefalte innlegg

Hei og takk for et flott forum!

Jeg har funnet mye nyttig her og finner stadig inspirasjon til å komme meg ut på tur gjennom turrapporter og erfaringer.

Jeg skal på tur i området Fjotland mot Knaben i nærmeste fremtid og har sjekket litt rund fiskemulighetene i området. Dessverre har jeg fått inntrykk av at det enten ikke er fisk i lokale vann i området pga surt vann eller at få har delt sine erfaringer om dette på nett. Vet det er fisk i selve Fjotlandsvannet og Myglandstjønna, men disse ligger utenfor området jeg skal ferdes i.

Er det noen her som vet mere om det er fisk å få i nevnte område?

Mvh

Bilbo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

Hei.

 

Gammel tråd men men..

Sitter å myser kart å har funnet ut at dette området må være fint til en 'tidlig-tur' for fiske siden det ikke ligger så himla høyt over havet.

Var du å fiska her? Var det noe å fange. Kjipt å traske ivei å fiske i tomme vann:) Tenkte litt mer i baner av Hokksjøvatnet - Langevatnet - Heievatnet.

 

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.