Gå til innhold
  • Bli medlem

Langtur: Oslo - Trøndelag


Moccasin_Man

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har gått en slik langtur(Oslo - Meldal(Trollheimen)), som har tips og råd på flere punkter? Ruter, klær, skovalg, utstyr, vekt, matrasjon/"etterforsyninger" osv. Føret og været vil variere veldig, vil jeg tro: Varmt, kaldt, bløtt, snø, myr mm. Beregner minst 3 uker, og har en buffer på 1-4 dager.

Jeg setter pris på alle salgs tips og turskildringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etterforsyninger kan du sende poste restante til postkontor eller Post i butikk. Jeg regner med at du av og til må krysse veier og da kan du kombinere det med besøk til en butikk. I juli kan pakkene ligge 4 uker på butikken, ellers i 2 uker. La en venn/familiemedlem sende pakkene når du sender SMS. Da har du kontroll.

Du kan sikkert også sende det til bemannede fjellhytter hvis det ligger bedre på ruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.