Gå til innhold
  • Bli medlem

Kovea Supalight - erfaringer?


Chris B.

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har den. Brukt ett par gassbokser på den og ingen problemer. Glimrende med innebygget tenner. Virker ikke supersolid den plastsaken som den kommer i men har holdt enda. Eneste minus er lite flammespredning men det er stort sett felles for alle disse små brennerne.

Edit Det er Ikke supalight jeg har. Bare Titanium stove. De så helt like ut :) På prisjakt finner du begge for 600kr så om du vil spare 30gram kan du sikkert velge supalightversjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det same spørsmålet her i haust...etter å ha prata med nokre kompisar som hadde denne,+ nokre som hade optimus crux, kom eg frsm til at eg ville ha sistnemnde-- største årsaka var spredninga.. kovea svir fort, om ein ikkje passar på...visstnok... er iallefall nøgd med crux`en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det same spørsmålet her i haust...etter å ha prata med nokre kompisar som hadde denne,+ nokre som hade optimus crux, kom eg frsm til at eg ville ha sistnemnde-- største årsaka var spredninga.. kovea svir fort, om ein ikkje passar på...visstnok... er iallefall nøgd med crux`en:)

Har du std (93gram 549,-) eller lite (72gram 399,-) versonen. Lite versonen er billigere faktisk :D

Kansje kjøpe settet Optimus Crux (std) m/Terra weekend HE kjelesett? Vekt 275 gram for brenner, 0,95l kjele og stekepanne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du std (93gram 549,-) eller lite (72gram 399,-) versonen. Lite versonen er billigere faktisk :)

Kansje kjøpe settet Optimus Crux (std) m/Terra weekend HE kjelesett? Vekt 275 gram for brenner, 0,95l kjele og stekepanne.

Håper du også legger merket til at Liteversjonen ikke har tenner. Jeg tar lett med den ekstra vekta for å slippe fyrstikker iallfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du også legger merket til at Liteversjonen ikke har tenner. Jeg tar lett med den ekstra vekta for å slippe fyrstikker iallfall..

Eg er kanskje smått konservativ på det området, og kan også hende eg tenkjer "feil", men eg valde lite-versjonen istadenfor den med ledda hovud, fordi eg tenkte det var mindre som kunne bli øydelagt. Hadde det vore mogleg å få kjøpt lite-versjonen med tennar, hadde eg likevel kjøpt den utan, av same årsak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.