Gå til innhold
  • Bli medlem

turer i Målselv Mars - Juni


maxkrone

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil jobbe i Målselv mandag-torsdag hver uke fremover til ca midten av Juni. Personlig kjenner jeg ikke til området i det hele tatt, men har sett noen bilder av fantastisk natur derifra! Er det noen som har gode tips på turer i dette området? I utgangspunktet ser jeg for meg a) kortere ettermiddagsturer (gjerne til fots eller ski) og :) helgeturer inkl. 1 overnatting.

Håper på gode råd her .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I midten av juni er veien helt inn til snuplassen i Dividalen bar.

Kjør inn. (tre mil rett inn i dalen fra Øverbygd) og gå i retning sørover. Etter 30 meter møter du et y-krysst. Stien rett opp til venstre går til Dividalshytta. Du er framme etter ca to timer. Du kan også følge elva. Den er også veldig fin. Fin sti her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.