Gå til innhold
  • Bli medlem

Villmarksmessen 2012


Emanuel Desperados

Anbefalte innlegg

Blir i år arrangert i Lillestrøm fra 12 - 15 April.

Regner med flere av forumets medlemmer har vært innom messen tidligere. Tenkte å ta turen i år selv og i den forbindelse tenkte jeg å høre med de av dere som har vært der tidligere om det vil lønne seg å avvente kjøp av dyrere utstyr som sekk og telt o.l.? Hvor gode tilbud bruker de å kjøre på messen og varierer tilbudene i løpet av dagene som messen pågår? Lønner det seg evt å være tidlig ute?

"Vi er allerede kommet langt i planlegging og karttegning for neste års messe. Det er noen spennende nyheter på gang. Nytt av året er at vi bl.a. har fått tilgang til hall E.

(i den nye delen)

Jubilanten Villmarksmessen feirer 30 års jubileum i 2012!"

Du kan lese om messen her:

http://www.villmarksmessen.no/index.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke der i fjor men har vært der en del ganger før.

Ikke alltid det er så godt utvalg av en del ting. Du kan f.eks ikke se på teltmodeller fra mange produsenter, som regel er det ikke sekker i alle kategorier men fiskestenger og slikt er det masse av.

Skulle kjøpe sekk en gang selv. Da var det vel bare 1-2 stands som hadde. Så bedre utvalg på slikt i en god butikk.

Når det gjelder når det lønner seg å kjøpe varierer det.

Ting som er restesalg går som regel tidlig. Helsport har noen ganger solgt ut siste rest av produkter til meget bra priser.

En del ting kan lønne seg kjøpe siste timer siste dag. Da får man gjerne prute mer på en del, så slipper utstiller dra det med tilbake.

Kjøpte et våpenskap der for noen år siden. Da var jeg tidlig ute og avtalte kjøp av ustillingsmodell etter messe. Fikk jeg en bra pris og hentet på slutten søndag.

Da var alle utstillingsmodeller holdt av. Masse vekt spart for utstiller å dra tilbake til butikken. Så det var måten å gjøre slikt kjøp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en smart måte å gjøre det på ja. Tipper det vil la seg gjøre med et telt også, så sant det ikke har tatt skade av mange hundre mennesker som skal tråkke inn med sko for å kikke i løpet av helga..

Jeg så en video de har lagt ut fra fjor-årets messe, og da så det ut som det var en saftig telt kolleksjon på display, dog dominert av Helsport.

Edit: her er videoen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.