Gå til innhold
  • Bli medlem

Reinsdyrskinn.


REs

Anbefalte innlegg

Annonse
Er det noen som kan anbefale et sted hvor det kan lønne seg å kjøpe reinsdyrskinn for turbruk vinterstid?

Jeg har sett reinskinn på XXL.

Og i noen bisetninger, nevnte jeg dette for "arvinger", uten egentlig med noe annet utgangspunkt enn at det kunne være "kjekt å ha".

Jo takk - jeg fikk to reinskin i julegave.

Nå må jeg komme meg på en vintertur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett reinskinn på XXL.

Og i noen bisetninger, nevnte jeg dette for "arvinger", uten egentlig med noe annet utgangspunkt enn at det kunne være "kjekt å ha".

Jo takk - jeg fikk to reinskin i julegave.

Nå må jeg komme meg på en vintertur.

Var innom XXL i går. De har fine impregnerte skinn til kr. 900,-

Litt i overkant synes jeg. Får sjekke litt på nettet og se hva jeg kan komme ned i.

Sjekket også SKINNLÅVEN sin side. De har flere typer skinn.

jeg vet selvfølgelig hvordan man lager både olivenolje, rapsolje, solsikkeolje etc. etc. men hvordan lager man BABYOLJE? ;)

SKINNLÅVEN har tydeligvis funnet ut dette.

Her er innholdsfortegnelsen på skinnsiden deres:

Huder med hår:

Kaninskinn

Babyskinn

Tøffelskinn, saueskinn kortklipt

Saueskinn

Reinskinn

Ku, kalveskinn

Geiteskinn

Diverse

P.S.

Jeg har forresten et kuskinn som jeg kunne selge hvis noen skulle ha lyst på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørkede skinn er det beste, husk å kjøp et langt nok. Viktig å ikke ha for fuktig underlag over tid, men slikt er lett å løse. Bor i Finnmark og har luksusen det er å kunne velge og vrake. Høstskinn røyter minst, men er ikke de mest langhårede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.