Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring med Fjällräven Skule R/S 3 og MARMOT - NUSKU 3P ( Telt ) ?


Gjest tilfeldignavn

Anbefalte innlegg

Annonse

Hej

Jeg har et akka r/s 2 som er et pr år gammelt, jeg er super glad for teltet, og har brugt det både i Norge(ej vintertid) samt i Danmark hele året. Virker som rigtigt god kvalitet.

God plads, ok vægt og nemt at sætte op og står stabilt selv uden bardunerne.

Havde i sin tid selv kig på skule r/s 2 men valgte at tage akka med apsis, men ellers samme telt.

Jeg vælger gerne et Fjellräven telt igen, men det varer nok længe før der skal skiftes:D

P.s. vi er to mand i teltet begge omkring 185 høj og omkring de 70 kg, vi føler ikke der er trangt i selv under heldags ophold.

Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akka har et stort apsis, det har skule ikke, i mit akka er der fin plads til to 75 liters sække , støvler, og madlavning.

Dette uden at man skal kravle over noget for at komme ind og ud af teltet.

Skulle jeg vælge tog jeg et akka igen, men det er så bare min holding :)

Uanset så syntes jeg Fjellräven teltene er rigtig gode køb.

Held og lykke med jagten, og skulle du komme forbi Randers i Danmark, er du velkommen til at prøve mit akka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilfeldignavn

Takk for det du!

Har bestilt Skule 3 - teltet nå, slik at jeg får testet det. Om det ikke heilt passer mitt bruk, kan jeg heller prøve å selge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.