Gå til innhold
  • Bli medlem

Følg Femundløpet 2012!


Anbefalte innlegg

Nå er det straks start for verdens største hundeløp, nemlig Femundløpet. Start go mål i Røros, tre klasser kjøres: 600km 400km og Junior. En fantastisk løp igjennom fantastisk natur.

Anbefaler alle å følge med, Sjekkpunktet.no er svært god nettside for oppdateringer fra løpet. Jeg skal selv kjøre i 400km klassen, og oppdaterer på Facebook siden min med bilder og tekst. Via min webside vil du også kunne følge med via Spot satelittsporing.

Løpsstart for F600 er Torsdag, F400 fredag.

P1000758-700x468.jpg

P1000767-500x333.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk! Sinnsykt heldig som har muligheten til dette. Må være en utrolig fin opplevelse.

Synes det er kjempedeilig bare å ha sele på hunden, med line festet til magebelte og skøyteski. (evt fjellski, men farten har en tendens til å gå litt ned da).

Når jeg en dag får meg småbruk og litt større eiendom, blir det nok flere hunder og slede på meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.