Gå til innhold
yexiter

Helsport eller Hilleberg?

Anbefalte innlegg

keyboard dying...to poster who would defend Helsport...(batteries prbly produced in the occident!)...srry mate, just too heavy and poor quality...

Jeg mente vel bare at jeg har faktiskt hørt? om hilleberg på ikke-norsk forum, ditto aldri helsport. Og det jeg har opplevd av Helsport er at de er tunge og av dårlig kvalitet-eller ligger etter. Det er bare se på posene da mann! Skal vi gå flere hakk nedover kommer vi ned i min gamle frisport poser, eller svenske poser! Tja billigere! Men tyngre! Og elendig! Og ikke snakk om Nanuk! Det må være en god grunn til at de er såpass billig, gitt!

Derimot har Hilleberg godt renommee på samtlige forum man gidder å søke på...litt for sent her, men forum-medlemmer kan nok bekrefte det. På samtlige utendørs forum har Hilleberg godt renommee (men jeg holder meg til 'ikke-sexy' TNF/MH ikke tunnel-telter')...

OK som sagt, litt for sent for en ordentlig flame-war, men alt tatt i betraktning, synes denne her 'knee-jerk' proteksjonisme av norske produsenter begynner å virke litt absurd...vi bør heller se på også produsenter i russland, ukraina, kina, poland (med følgende obs! av dyreplageri og menneskerettigheter dog!), eller for den den del hvorfor ikke patagonia?

Goddammit mate, don't tell me norwegian stuff is that great! Heller dårlig! Kom heller med noen objektive kriteria da man!

Cookie OUT! Forresten, nå er det snart lavere satser på import...og da må norske importører/monopolister virkelig passe seg! Er nok DER mye av pengene ligger....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukt hverken den ene eller den andre...(mangel på peng!) men mine 2 cents er at ALT helsport lager/designer er skrekkelig tungt, og av middelmådig kvalitet..ditto Bergans....derimot Hilleberg på alle forum jeg har lest får bare ros (bortsett fra pris, dog!)...

Nå har jeg aldri brukt tunnel-telt/skandinavisk telt...men etter helsport sin gapahuk (ALTFOR TUNG! ), helsport sin ytterpose, (og ajungilak poser og rednings-bivvy), er jeg ferdig med skandinaviske produsenter...samtlige er altfor dyre, tunge, og dårlig...selv om alle er produsert i kina...

Bruk noe tid på å søke på andre forum og er min anbefaling! utenfor norge/skandinavia! Blechh, skal ikke engang nevne pris her...

cookie...ikke bli opphengt med 'gear', så lenger det funker... :?

MEN hilleberg har MYE bedre renommee utenfor norge en hilleberg (førstenevnt som ingen har hørt om)...det bør si deg noe....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport sporing

Outnorth.no Skittfiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.