Gå til innhold
  • Bli medlem

Bamse extrem vs nanok (liggeunderlag) (kjøpte Ajungilak EVA Lux)


svingen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har kun opplåsbare liggeunder lag og tenker derfor og kjøpe et "vanlig" til og bruke ved bålet når man tar en pust i pakke,påsketur osv :shock:

Mulig det og blir brukt til sommer underåpen himmel (slipper man hverfall punktering)

så lurer på og kjøpe det her (Bamse extrem)

http://www.xxl.no/villmarksliv/soveposer-underlag/liggeunderlag/bamse-extreme-1002503

eller det her Nanok

http://sportsnett.no/s/p.aspx?pid=1148

lurer mest på Nanok pga vekt (har vel kanskje blitt litt får mye gram jeger)?

Noen abefalinger ser att Bamse extrem er veldig utrprøvd og ser jo bra ut på den måten,men kansje nanok er like bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nanokunderlaget og har blitt imponert mang en gang over hvor godt det isolerer. Enkelte ganger er det som om det er varmeelementer i det :) Ikke bare jeg som har hatt en wtf-opplevelse pga det. Har ikke prøvd bamse men nanoken holder lenge for meg. Lå med kun det i 20 speik ei natt. Gikk godt det og. Jeg kommer til å kjøpe det samme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

borgern takk får tipset :D

tok en tur til Lillestrøm og kjøpe Ajungilak EVA Lux,det tar mye plass får man si,ikke akuratt noe man drar med seg på sykkeltur :) (volum kan da blir en utfrodring)

krokavatnet:har du det "gammle bamse"?

Junior ble helt i 100 når jeg kom hjemm med det og skulle på telt tur med en gang,ente med att vi satt opp BD Firstlight teltet (som tar 2 min og slå opp i stua)

jeg merket ingen problem med og rulle det ut eller ta det sammen,det er samme "problemet" som jeg alltid har husket (siden jeg var på telt tur når jeg var liten) att det ruller seg samme igjen hvis du ikke har noe på det,det er skjelden noe problem syns jeg.

Pakket det fort samme igjen og,strikkene som var på liggeunderlaget var og bra syns jeg (helt vanlig strikk)

Må si jeg ble meget imponert over den lille butikkken som amfi har med tanke på så mye som var i butikken,det var fult helt opp til taket :)

veldig praktisk att det ligger 1 min og gå fra togstasjonen og :)

ser og att det LUX kommer veldig bra ut i test her http://www.klikk.no/helse/dinkropp/friluft/article234089.ece så tror det er et bra kjøp :)

post-10827-13347477836_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.