Gå til innhold
  • Bli medlem

Mountain Equipment - Glacier 1250 dunpose


SuperTed

Anbefalte innlegg

Annonse

I tillegg ser det ut til at kvinner må bære 400-600gram ekstra dun for å komme ned i samme komfort limit som menn.

Siden det sikkert er sjelden at hun jeg skal kjøpe til tar turen ut i kaldere vær enn -10 så tror jeg heller at jeg går for en med komfort grense dame -5 og komfortgrense for samme posen til menn -12. Godt mulig ajungilak sphere får plass inn i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver teste soveposen, tenker du på å fikle litt med den i butikk? Isåfall mener jeg de skal ha den på Oslo Sportslager og Sportsbua i Trondheim. Mulig de har den på Skandinavisk Høyfjellsutstyr óg; de har jo butikker både i nord, sør, midt og nordvest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver teste soveposen, tenker du på å fikle litt med den i butikk? Isåfall mener jeg de skal ha den på Oslo Sportslager og Sportsbua i Trondheim. Mulig de har den på Skandinavisk Høyfjellsutstyr óg; de har jo butikker både i nord, sør, midt og nordvest.

Jepp! Et sted hvor hun kan legge seg ned i den og se hvor god plass det er, hvordan snøringen og glidelås fungerer, om høyde vs. lengde på posen er riktig osv :)

Takk, skal sjekke Oslo Sportslager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsnett og Oslosportslager er de to butikkene i Oslo som har bredes utvalg, og som det er lettest å prøveligge flere soveposer hos (de henger klare til bruk). Begge fører ME. Anton Sport i Bogstadveien pleide også ha et greit utvalg av soveposer (bl.a. Rab), men jeg har ikke vært der på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsnett og Oslosportslager er de to butikkene i Oslo som har bredes utvalg, og som det er lettest å prøveligge flere soveposer hos (de henger klare til bruk). Begge fører ME. Anton Sport i Bogstadveien pleide også ha et greit utvalg av soveposer (bl.a. Rab), men jeg har ikke vært der på en stund.

Var innom Anton Sport i bogstadveien i før juls shoppingen og syntes ikke utvalget var det helt store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.