Gå til innhold
  • Bli medlem

Brynje Micro Classic Wool


glittertind

Anbefalte innlegg

Annonse

Skulle akkurat til å lage en ny tråd for å spørre om det samme, men tenkte jeg fikk ta et søk først.

Ble oppmerksom på dette produktet nå i dag på sportsnett.no. Har god erfaring med Aclima ullnett, og har undret meg over hvorfor ikke Brynje har laget noe tilsvarende. Ser riktignok ut til at det er mye mer finmasket netting i Brynje sitt undertøy. Hvis ingen har prøvet må man vel kanskje bestille et eksemplar og teste selv. Er ullfantast så alt nytt på den fronten er spennende. Ser ut til at den bare er å få i rødt. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig bra erfaringer med både netting og arctic (fint kalt Super Thermo og Arctic Double) fra Brynje.

Denne har jeg ikke prøvd, og visste heller ikke av den før jeg så denne tråden! Takk for det!

Jeg ble svært så nysjerrig på denne.

Mine erfaringer med Brynje gir meg absolutt troen på dette undertøyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si Brynje kommer med mye nytt om dagen, (jeg følger med på facebook) Arctic heldress (to typer), Arctic combat shirt, micro ullnetting og nye spreke farger. Også rykter om at de kommer tilbake med grovmasket ullnetting (var vist på markedet for ti år siden).

Kjøpte combat shirt før jul, er veldig fornøyd med den. Jeg har trent en del med den, både ski og løp samt gått ett par turer med sekk. Den er luftigere enn Arctic og det passer meg bra.

Skal nå også kjøpe en micro ullnett og se hvordan den fungerer, er det noen som har testet den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da har jeg testet min Brynje micro trøya i snart tre uker.

Trøya er finmasket (ca 1/5 av Brynje Super Thermo netting) og består av 80 % merinoull (17,5 micron), 20 polyamid, jeg synes denne kombinasjonen er meget god.

Ulla er såpass fin at jeg aldri har hatt noen fornemmelse av å klø, samtidig er den utrolig myk og behagelig. Den tørker raskere enn mine tette ulltrøyer og er faktisk varmere.

Jeg har brukt den mye til trening og hatt den med på en 3 dagers tur, under tredagers turen var det 15 minus, jeg prøvde da å ha Brynje Super Thermo netting nærmest kroppen og micro nettingen som lag nummer to.

Dette var en veldig god kombinasjon som jeg anbefaler, god fukttransport, og varm.

Selv om det er en del kunstfiber i nettingen, er ikke lukt noe problem.

Er det andre som har erfaringer med dette produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet min Brynje micro trøya i snart tre uker.

Trøya er finmasket (ca 1/5 av Brynje Super Thermo netting) og består av 80 % merinoull (17,5 micron), 20 polyamid, jeg synes denne kombinasjonen er meget god.

Ulla er såpass fin at jeg aldri har hatt noen fornemmelse av å klø, samtidig er den utrolig myk og behagelig. Den tørker raskere enn mine tette ulltrøyer og er faktisk varmere.

Jeg har brukt den mye til trening og hatt den med på en 3 dagers tur, under tredagers turen var det 15 minus, jeg prøvde da å ha Brynje Super Thermo netting nærmest kroppen og micro nettingen som lag nummer to.

Dette var en veldig god kombinasjon som jeg anbefaler, god fukttransport, og varm.

Selv om det er en del kunstfiber i nettingen, er ikke lukt noe problem.

Er det andre som har erfaringer med dette produktet?

Ser ut som et absolutt interessant plagg. Skulle egentlig til å spørre om du kunne komme med mer tilbakemeldinger om evt. slitasje

samt hvorvidt plagget holder formen etter en del vask og bruk etter f.eks et halvt år, men jeg synes den ser såpass smart ut at jeg nok kommer til å kjøpe en selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.