Gå til innhold
  • Bli medlem

Recon dresser.


jason

Anbefalte innlegg

Skulle ha meg en ny jakke av typen norrøna recon , men virker som den har gått ut av produksjon.

irriterer meg at alle produkter som fungerer skal de slutte å produsere.

Men er det noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt en jakke, helst ny eller evt lite brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg mener å ha hørt at de har problemer med å skaffe nok stoff, og at de dressene som produseres er forbeholdt Forsvaret. Derfor tror jeg ikke noen butikker kan selge deg noen Recon med mindre de har på lager i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha meg en ny jakke av typen norrøna recon , men virker som den har gått ut av produksjon.

irriterer meg at alle produkter som fungerer skal de slutte å produsere.

Men er det noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt en jakke, helst ny eller evt lite brukt.

Jeg er også på jakt etter en ny Recon jakke, og har ikke funnet noen som selger dette. Skulle du komme over noen så....

Erfaring viser, finner du noe som funker så kjøp inn, det går ut/forsvinner fra markedet. (Jeg kjøpte to Trollveggen jakker da forrige modell var på billigsalg)

Norrøna har på sine sider opplyst at ny Recon er på trappene og kommer i juni.

(Slike tidsangivelser er notorisk unøyaktige, så vi får se.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Og endelig ser det ut som det er gode luftemuligheter. Jeg er spent på hvordan stoffet er i denne. Er den bra, blir det nok kjøpt, og gamle recon og dovre solgt.

Edit: Ser ut som nye recon har forbedret seg på alle mine ønskepunkter:

-Vesentlig lavere vekt, nå er den like tung som dovre

-Skikkelig lufting på utsiden av lårene

-Borrelås på bena i stedet for den talentløse strikk+knapp funksjonen

Prisen blir solid, 9500,- for jakke pluss bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.