Gå til innhold
  • Bli medlem

kjæresten skal i samme sovepose!


jondanir

Anbefalte innlegg

Er det andre her inne som plages med at kjæresten skal ligge i samme sovepose som deg i løpet av natta? Egen sovepose er så langt uaktuelt... Dobbel sovepose orker jeg ikke å bruke penger på atm (har nettopp kjøpt en vinter og en 3-sesongs til meg selv).

Er det bare jeg som har dette problemet eller er det flere? :-):) Er ikke godt med 2 voksne mennesker i en sovepose uansett hva dere måtte si 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det andre her inne som plages med at kjæresten skal ligge i samme sovepose som deg i løpet av natta? Egen sovepose er så langt uaktuelt... Dobbel sovepose orker jeg ikke å bruke penger på atm (har nettopp kjøpt en vinter og en 3-sesongs til meg selv).

Er det bare jeg som har dette problemet eller er det flere? :):) Er ikke godt med 2 voksne mennesker i en sovepose uansett hva dere måtte si :P

:wink::-):-)

For et problem. Synes bare det er hyggelig med selskap.

PS. hvis du har pose med hel glidelås, så skaff kjæresten en med venstreglidelås. Greit å ha det varmt mens man har det hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å passe på at hun er fornøyd før dere skal sove? :roll:

Ellers finnes det jo soveposer med omvendt glidelås som kan hektes sammen til en dobbel sovepose. Dette er ikke så veldig bra når det er kaldt, for det kan ofte være vanskelig å få til en god tetting i toppen når posene er koblet sammen.

Jeg har erfaring med en pose som heter Ajungilak Iglo og Iglo tvinn. Vet ikke om denne selges lenger, men det funket bra i ungdommen.

Da jeg var med i Røde Kors Hjelpekorps var det veldig populært at jentene kjøpte Ajungilak Iglo og guttene kjøpte Iglo Twinn. Iglo var lys blå og Twinn var mørke blå.

Men som sakt så blir det ofte litt trekk i åpningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@REs.

Jeg har erfaring med en pose som heter Ajungilak Iglo og Iglo tvinn. Vet ikke om denne selges lenger, men det funket bra i ungdommen.

Jeg har faktisk 2 slike lengst inn i utstyrsboden. Posene var flotte når de kom på markedet, og det er mye "gammel moro" forbundet med de posene, men teknologien er selvsagt ikke konkurransedyktig idag.

Men som sakt så blir det ofte litt trekk i åpningen.

Bokstavelig talt ja :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra overskriften trodde jeg heller problemet var "hvordan få to stk ned i samme sovepose" og så for meg lange utledninger om hvordan man bør holde godt rundt hverandre før man sammen åler seg ned i den trange posen uten at sømmer eller annet går i oppløsning og man samtidig har plass nok til å få rørt litt på seg.

Akk så feil man kan ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dette forumet er det vel som å banne i kjerka, men jeg har hørt om noe som heter "teppeposer".

Teppeposer :wink: , fysjom, fandens oppfinnelse det der.

Stor åpning som ikke kunne lukkes, gjerne tunge saker uten innvendig klaff mot glidelås i metall. Håpløst pakkevolum.

Som du sikkert forstår, REs, har jeg tilbrakt noen turnetter i dette i 70-åra. Funka dog innendørs på hytta som ekstra dynemulighet for gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha... jeg må le litt :D Noen liker datteren og noen liker moren :P Synes ærlig talt bare det blir for trangt, klamt og varmt når man er 2 som ligger klint inni hverandre iløpet av en hel natt :D Liker å kunne bevege kroppen i løpet av natten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dere lite kreative her :D

Mye lettere med en slik på bildet under. Klager ikke, fryser ikke og maser heller ikke. Når det blir trangt i posen drar man bare ut, ehh, proppen ;)

Nikke

Oi.. hehe! hmm.. hvor mye veier denne saken a? Fåes den i ultralett (eller tynnere) versjon? Kan vel kanskje kle av den, men det tar vel bort litt av moroa?

Noen her med erfaring? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.