Gå til innhold
  • Bli medlem

Sekk til Quechua telt.


olarabben

Anbefalte innlegg

Annonse

Hvordan det er i vind er vel bare å kaste inn sekken så står vel det der, nei hvorfor er vel at det er lettvint. Selv om et kuppeltelt av f.eks bilteam kevon er enkelt det også så vil dette virke enda lettere. Vekt er vel ikke noe veldig stort problem, det veier vel 2,4kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det står der men på fjellet når det nærmer seg storm så tror jeg det ligger ganske flatt om det ikke har blitt ødelagt og partert før. Bare derfor jeg lurte på hva du skulle bruke det til. Helt sikkert greit inni skogen når været er fint.

Om du er ute etter billigtelt så tror jeg du får mer for pengene med Basecamp Dovre 3 Veier jo litt mer men er jo større også. Fortsatt ikke noe å ta med på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ute etter et billig telt som funker til turer i skog og mark, men så kom jeg over Quechua 2 seconds teltene. Men flere sa at disse ikke var noe tess i regn og vind. Så da burde jeg vel se på noe annet. Noen tips fra dere erfarne, skal ikke på mange turene. Så trenger ikke være veldig god kvalitet men kanskje 500kr eller noe rundt det. Helst på tilbud da men koster det rundt 500kr å har grei nok kvalitet for en helg så er det greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.