Gå til innhold
  • Bli medlem

Stormberg klær


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei jeg lurer på om det er noen av dere som har erfaringer med Stormberg klær? De har jo turklær til en litt rimeligere penge. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

Har enn Stormberg jakke, til jakt bruk, den er god nokk i lange baner, har brukt den ett par år nå, har ikke noe negativt å si om den. :)

Derimot Har jeg en Norøna Trollveggen den er altfor dyr i forhold til hva du får, holder bra kanskje to sesonger før membranen ryker, gravde snøhule i -35 svettet litt og dermed frøs hele jakken til ett ispanser, var ikke noe serlig behageligt :)

Har tenkt å kjøpe Bergans sin bommuls jakke med diverse forsterkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Anonymous

Har Stormberg skibukse. Er godt fornøyd med den. Har også Norrøna og Halöfs goretex klær, men når jeg skal på skitur velger jeg Stormbergbuksa. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.