Gå til innhold
  • Bli medlem

Pakksekk / pakk pose. Kan noen gi med noen tips til hvor stor jeg burde ha


Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg foretrekker å fordele tingene i flere poser; En 20l til sovepose (sommer) og soveting, 8l til ekstra tøy, 8l til mat og kjøkken og 2l til elektronikk. Om man kjøper tynne versjoner av pakkeposer så gjør det ikke så mye om de er litt store, det er ihvertfall ergelig om de er litt små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mange i forskjellige farger så jeg vet hva og hvor alt er til enhver tid:) her: http://sportsnett.no/s/p.aspx?pid=2377&cid=568 er det tilbud på pakkposer så du kan jo kjøpe et sett eller 2 av de

noen som vet om pakkposen fra xxl er greie? http://www.xxl.no/ryggsekk-bag/sekker/pakksekker/vanntett-pakksekk-8l-1069124?searchWord=pakkposer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte vantette pakksekk MacKenzie for rundt 900 kr på xxl før jeg skulle på sykkeltur i sommer (så har 20l,8l,4l og 1 liter)

Dem har aldri blitt testet i skiklig regn så jeg vet ikke om dem er 100% vantette,men har ikke noe grunn til og tro att dem ikke skal være det,posene er veldig bra syns jeg da dem er laget av slitesterke matriale,så tror jeg kan ha dem er veldig lenge,har brukt dem på tur på vintertid og har fungert veldig bra,bruker dem 4 liter pakksekken til og ha bleier etc og skift til junior til hverdag,veldig kjekt og ha det vantett så er den klar til tur om det er biltur eller sykkel tur eller lite telt tur ;)

Eneste jeg har og si som er negativt er jo att alle mine er grønne,så når man er på sykkeltur med så mange pakksekker finner man aldri det man skal ha på førsteforsøk,jada man kan merke dem med dusj etc men hadde vært 1000 ganger bedre og ha forskjelige farger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter dette med å fordele på flere poser...

jeg bruker stort sett 3 stk.

en til sovepose, en til klær og en til diverse utstyr...

Finn gjerne noen som passer innvendig mål i sekken, slik at det blir lettere å få utnytta plassen i sekken.

F.eks. passer posen jeg bruker til soveposen perfekt på tvers i bunnen av sekken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.