Gå til innhold
  • Bli medlem

1-mannstelt, hvor får man det hen?


OutInTheWild

Anbefalte innlegg

Annonse

Kanskje du finner svaret her? https://www.fjellforum.no/index.php?nope=14

Sånn ellers, så bruker jeg EXped Vela extreme I. Et greit telt til sommerbruk. Til vinteren bruker jeg Exped Venus II Extreme.

Så det var mange her som ble enige om en type telt som var veldig bra kontra pris. Må bare lete litt for å finne det. Tror det var Helsport Ringstind II Light.

Edit- Det jeg har lært, er at man bør ha minimum et tomannstelt på vinteren om man er alene.

Edit 2- Pris henger alltid med kvalitet på telt. Kjøper du et billig telt, så får du gjerne dårlig kvalitet. Følg med på salg, det er ofte mange kroner å spare. F.eks, etter julehandelen er det ofte salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falcon x1 til 600 er et kupp. har det også, og som superlett telt er det helt ok, god kvalitet. det blir nok trangt for de over 180, men det blir vel de fleste solo telt. Til vinterbruk og ekstremvær; kjøp et hilleberg soulo, selv om prisen er en litt annen (..men så vil du ikke trenge noe annet ,ever).

Ellers har jeg et pent brukt eureka spitfire solo , kan selges for 600. Det veier 1600g men er veldig romslig og komfortabelt.

post-3576-133474774734_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.