Gå til innhold
  • Bli medlem

Crocs som leirsko bør revurderes.


SuperTed

Anbefalte innlegg

Annonse

:)

Enig i at det er verdens styggeste fottøy...

Men å bruke de "in camp" for å lufte føttene å slippe å bli skitten før man legger seg, så kommer jeg ikke til å bytte de ut nei... (det er jo nesten det eneste de duger til, billige, "holdbare", meget lette)

Tror jeg leste at noen her inne trasket langs grusvei i mange mange km med crocs i stede for fjellskoene..

Sykepleiere for å ta et eksempel, som går inne i 10timer bør absolutt kjøpe et annet fottøy med god såle og støtte å pusteevne...

Så alt med måte sier jeg bare...

Er det bedre eller værre å gå i sokkelesten inne tro?

Ingen støtte eller noe da heller, å man går på et helt flatt underlag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at dersom noen revurderer en løsning de er fornøyd med på bakgrunn av denne artikkelen, er tilliten til fagfolks allvitenhet rørende. Påstandene er for det første helt udokumentert, og består bare av synsing, spådommer og meninger. Dessuten gjelder bekymringen barn som bruker dem hele dagen, ikke leirbruk. Sykepleiere og andre yrkesgrupper har slitt med vondter i nakke og rygg lenge før Crocs kom på markedet, det blir veldig enkelt å spekulere i dette. Hadde det vært så farlig med tette sko hadde Drillo vært amputert til knærne for lenge siden.

Uansett om du velger å tro på fordommene: Du skal stulle bra mye rundt i leir før du ødelegger helsa på grunn av feil sko.

Crocs'ene (eller andre skumsko) er geniale leirsko! De er lette, de blir ikke våte og de er - med hjelp av litt teip eller hyssing til feste - gode på elvestein og vading. Jeg har nå skaffet et par som ikke har hull rundt kanten, så jeg kan rusle i vått gress og morgendogg.

Aldri på tur uten skumsko!

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.