Gå til innhold
  • Bli medlem

Boks til primus


zterje

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg mener dette har blitt diskutert før, men ellers passer den fint i en slik litt avlang isboks i plast.

Lokket sitter ikke så bra så du bør kanskje sikre det med en strikk eller litt tape.

Ellers finnes det forskjellige matbokser med små kroker som holder lokket på plass. Disse burde også egne seg bra.

post-4379-133474771699_thumb.jpg

post-4379-133474771703_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger min opp i kjelen type primus eta power http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=1538&cid=492

Kjelen har jo teflon derfor legger jeg brenneren i den lille posen som fulgte med.

korte turer så går kjelen rett i sekken. Lengre turer eller i pulk så pakker jeg den på samme måte men går da opp i en billig plastboks som også inneholder flaske med pumpe samt endel ting som bestikk osv. da er alt samlet og beskyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sea to summit - Soft cells anbefales.. Denne beskytter godt og er relativt lett.

Jeg har den blå i medium (tror jeg). Når jeg bruker gassprimus vår/sommer/høst får jeg plass til brenner + gassboks + småtterier som fyrstikker,bestikk, krydder etc.

http://www.seatosummit.com.au/showdetail.php?Code=ASC

Når bensinbrennern er i sving, så pakkes fuelflasken(e) for seg selv og jeg putter inn andre ting i den resterende plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.