Gå til innhold
  • Bli medlem

Primusfuel (parafin) i posten


Hege P.

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte for noen dager siden en liten parafinprimus via nettet. I dag fikk jeg mail med sporingsnummer, samt en opplysning om at selger (butikk) hadde sendt med en liter grønn fyringsparafin også. Jeg har ikke bestilt parafin, siden dette jo kan kjøpes nesten over alt. Jeg bestilte på oppkrav, og fraktkostnader er på 231,-. Synes i ettertid at dette er litt drøyt for en primus som veier under en kilo, men bestilte likevel.

Det jeg lurer på nå er: Kan den literen med parafin være med i fraktkostnadene? Ser at andre nettbutikker ikke sender fuel i posten. Er det i det hele tatt lov?

Har selvsagt sendt en mail til butikken for å høre om dette med frakten, men spør her også. Har de sendt med fuel for å yte service setter jeg selvsagt stor pris på det, og jeg regner i grunnen med at det er dette som har skjedd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.