Gå til innhold
  • Bli medlem

Mellomlag bukse for VELDIG kalde dager.......


LT. J

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter noe som ull bukse og hvet ikke helt hvor jeg skal finne det utenom selvstrikket da. Er det noen som hvet om noe eller har erfaring? Det er for å ha noe mellom ull undertøy og bukse (forsvarets ull frotè og Norøna Røldal) , Dette skal brukes på svalbard og tenker på å ha på bukse og jakke så lenge som mulig før jeg er nødt til å gå i en skooter dress!! ; ) Takk for svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener forsvaret hadde noen vatterte mellombukser. Men vet ikke hvor varme de er. Forsvarsbrukt selger de for kr 50.

De har og noen ribbstrikkede mellombukser i ull evt.

Sportsnett og slike butikker fører dunbukser og slikt men det koster. f.eks http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=3148&cid=405

Når det er kaldt brukes jeg en tynn ullongs underst og så en ullfrotte som mellomlag selv. en jeg har ikke rast rundt på scooter på Svalbard da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune: Jeg har 2 slike. De anbefales, er varme, behagelige, billige.

Men hvorfor i alle dager har disse buksene en splitt nederst på ankelen?

Er det for å kunne passe i marsjstøvlene, M-77..? (har forøvrig sydd igjen splitten på min bukse..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.