Gå til innhold
  • Bli medlem

Feller til Åsnes Rago, anbefalinger ?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Annonse
Gjest Anonymous

Når det gjelder feller til RAGO, ville jeg kostet på å sende dem inn til Åsnes for å ettermontere originale RAGO-feller med fellelås. De er VELDIG enkle i bruk, og holder virkelig hva de lover. En god investering synes jeg...( Har gjort det selv.....!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ettermontering ikke er så interessant for deg, så har jeg gode erfaringer med feller fra Montana (fåes kjøpt fra f.eks. sportsnett). Fester godt mot skia og skia fester godt mot underlaget :D Har desverre ikke prøvd de i skikkelig dypsnø, men på hardt underlag med opptil 20-30 cm med løssnø fungerer de utmerket. Dette er jo en god løsning når man drar pulk eller bærer tungt, og fart ikke er av stor betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Rago med kortfeller før påske, og kan anbefale dei, men du kan ikkje gå så bartte bakkar som med lange fellar, samt at på skavlete hardt underlag bør fellen treffe toppen av skavlen.. Ein går litt meir anspent med kortfellar, for gleppetak kan forekomme. Men så kan du gå og gli ganske greitt med kortfellene. Så skal eg hovudsakeleg rett opp bratte lier, ville eg hatt med langfellene i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.