Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp med valg av hagle! : )


LT. J

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en hagle som skal brukes som bjørnebeskyttelse (det vil si bruke slugs??), jeg bor på svalbard og hagla må tale 1 tempraturen og 2 oppbygning av litt snø og is.

Jeg kan ikke mye om hagler og setter stor pris på hjelpen.

Hvet ikke om hva sem egner seg best av pump eller semi etc. eller andre ting som spiller noen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde gått for den mest driftsikre av remington pumphagle, til bruk utenfor jakt (om det er lov på svalbard) så får du sikkert fjerna sperra på 2 skudd. 5 slugs om du får tid til å fyre det av ville nok stoppa isbjørnen om du virkelig ble truet på livet eller stod i fare for å havne på middagsfatet.

Remington 870 er den mest brukte av både politi og militære styrker. Dette betyr nok for de aller fleste at den også er mest driftsikker.

ST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.