Gå til innhold
  • Bli medlem

Kva heiter soveposen? Og EN temp på Goose Bay Winter


Interbond

Anbefalte innlegg

Ajungilak dunpose kjøpt i 1981. Farge mørkegrøn utvendig. Ganske tjukt ytterstoff,men det var nok vanlig på den tiden. Innvendig oransje som vel var typisk Ajungilak på 80 tallet.Det kan sjå ut som stoffet innvendig er bomull,men eg er ikkje sikker. Soveposen har nakkekrage og ingen glidelås. Er det nokon som har peiling kva den modellen heiter?

Kanskje nokon har gamle brosjyrer eller katalogar liggande.Dette er ein vinterpose.Mulig eg er på villspor,men kan Ajungilak hatt ein modell som heitte Nanok?

Er det forresten nokon som har EN temp på Ajungilak Goose Bay Winter? På posen står det comf temp +15 til -20 ekstrem-30 Eg vil anta at dette ikkje er EN målingar og at denne ligg noko lågare. . Gul utvendig,svart innvendig og ein 90cm lang glidelås. Fyllet er gåsedun 90/10 1000gram og antakelig 700 kvalitet. Erfaringar med denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var vel i salg før EN ble satt i system ja.

Vil anta at den ville fått en T-Lim på ca 12-16 minus et sted.

Så på denne posen for en del år siden men valgte en litt lettere siden jeg skulle primært ha en 3 sesong. Kan vel være 5-7 år siden eller noe.

Den gamle har jeg ikke peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.