Gå til innhold
  • Bli medlem

Amerikanske nettsider som fører Hilleberg


raggsokk

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe nytt telt fra Hilleberg, Allak. Pga pris har jeg lyst til å bestille fra USA. Vet bare om et fåtall nettsider som fører Hilleberg, som f.eks www.moontrail.com. Problemet er bare at moontrail.com ikke sender Hilleberg til adresser i Europa. Noen som har forslag? Takknemlig for svar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer info om JetCarrier finner du på http://www.jetcarrier.com/

Opprett en brukerprofil og du vil få tildelt en postboksadresse i ditt navn ved deres lager i New Jersey. Deretter er det bare å bestille varer fra amerikanske nettbutikker i den adressen. Varene sendes pr fly eller båt, avhengig av type og ikke minst størrelse.

Tja, du finner egentlig alle svar på nettsiden.

Jeg har selv kjøpt alt fra klær til kajakk fra USA og sendt det med JetCarrier. Funker som bare det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jetcarrier funker som det griner etter :D

Jeg har "lurt" både produsenter og ebayselgere med dette geniale opplegget.

Første gang du bestiller så vil de sannsynligvis ha forhåndsbetaling, så da blir det en del ventetid utover 1-1,5 uke normalt. (Jeg måtte ihvertfall det, pga. svært dyr bestilling og hadde mye moms som skulle betales.)

Man kan også i noen tilfeller spare fraktkostnad kontra å benytte andre aktører. Akkurat nå har jeg en pakke på vei som det koster $600 i shipping fra den aktuelle butikken. Jetcarrier tar mindre enn halvparten. Da er valget lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.