Gå til innhold
  • Bli medlem

Mountain Equipment Xero 550 dun


Kimmy

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter at min Nanok -30 syntetisk pose ble skaadet av mugg i vår er jeg på jakt etter en ny.

Har sett på Xero 550 posen og leter ute etter erfaringer. Denne posen skal som nevnt brukes vintertid.

Vil den bli for kald,fkes om man bruker grevling over eller er den dugbar om vinteren?

Håper noen gode erfaringer og synspunkter. Gjerne anbefaliner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere poser fra ME. Som høstpose fungerer Xero 550 meget bra. Har også Xero 750, men som vinterpose bruker jeg helst Iceline. Har ikke noe å utsette på Xero posene, men vinterstid foretrekker jeg Ekstreme serien pga mer solid utførelse, motstand mot fuktighet og ikke minst mye bedre glidelås. Liker å ha gode marginer når det kan være snøstorm utenfor teltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.