Jump to content

Fiskeflytevest til junior?

Recommended Posts

Guest PaperCut
Posted

Hei,

jeg lurer på om noen har tips til en fiskevest med flyt, eller flytevest med fisk... (eller i det minste masse lommer!! :lol:)

Han er ca 155 høy og tynn. Er veldig usikker på hva slags størrelse han kan passe i, men barnevester er for små.

Det trenger ikke være en fullblods flytevest, men jeg tenker at det er en ekstra trygghet når han er på kaia og fisker på egenhånd.

På forhånd takk!

Annonse
Posted

Denne kanskje? Om den er lik min er det en skikkelig fiskevest med mange lommer og med flyteelementer. Disse kan taes ut og på den måten kan flyteegenskapene tilpasses bruken. Det er til og med en egen vanntett lomme for mobil, men jeg skal ikke skryte av den om den ikke er fornyet og forbedret http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=55002 Jeg tror jeg betalte det tredobbelte for min, men det er en annen sak

:lol:

Posted

Jeg kjøpte meg en kanovest fra NRS som er laget som en fiskevest. Masse lommer og hemper. Den kan kanskje fås liten nok til at den passer.

De har den på Bull ski og kajakk på majorstua.

Guest PaperCut
Posted

takk for tips, det er kanskje NRS Cinook du tenkte på? Prislappen på Mustad Coastal passer meg litt bedre, og den ser veldig bra ut.