Gå til innhold
  • Bli medlem

Skeiv glidelås -Ajungilak kompakt


Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget at glidelåsen på den nye soveposen min er sydd skeivt. Den ene siden av glidelåsen er ca 2 cm lengre enn den andre. I dag var jeg i butikken for å klage. De syntes også det var veldig snodig og ringte Mammut/Ajungilak. Der fikk de beskjed om at det skulle være sånn. Hva er grunnen til at de lager soveposene sånn? Det blir bare snodig når en strammer inn rundt huet synes jeg.

Eventuelt: Er alle posene sånn aka: de har fått et dårlig parti og sier til alle at det er meningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, høres mest ut som det er tilfeldigheter hvor glidelåsen havner. Altså blir konklusjonen at den skulle være 1 cm skjev, mens din skulle være 2!? Hadde vært gøy å pakke opp flere...

Inntil en plausibel forklaring på HVORFOR glidelåsen er påsydd forskjøvet (om jeg har forstått det rett) velger jeg å tro de bare har høy toleranse og at det slik sett er tilfeldigheter.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 2 år gamle Ajungilak Kompakt 3-season 195R har samme glidelåsen, og jeg har ikke lagt merke til det før nå! Den har ikke blitt brukt så veldig mye egentlig, men har ikke merket at dette har hatt negativt utslag så langt. Ikke noe glidelås-gnissing osv. Mulig ikke det var på samme måte som dette du mente, men tenkte det var greit og nevne i tilfelle.

post-7150-133474764167_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.