Gå til innhold
  • Bli medlem

Leatherman Wave - billigutgaven?


Miapåtur

Anbefalte innlegg

Har nettopp vært innom Jernia, og rasket med meg en Leatherman Wave.

Siste ekemplar, i utstillingsmonteren.

Har etterhvert fått med meg at den finnes i "norsk" og "utenlandsk" utgave, og at Wave'n ikke nødvendigvis er den samme over alt.

Min ligner veldig på "New Wave" som selges på xxl, og jeg synes i grunn etuiet var skikkelig kjipt.

Hadde forventet et i 100 % lær, og i tillegg et som omslutter verktøyet godt. Dette er mest nylon, og virker veldig løst.

Har jeg kjøpt billigutgaven??

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har ikke sett det brune læretuiet i salg på flere år. Alle Leathermans jeg har sett i senere tid har nylon og lær i kombinasjon.

Takk for svar!

Dro innom XXL for å sjekke hva de hadde av Leatherman, og de kunne bekrefte at læretuiet tilhører historien.

På XXL var Wave 100 kr billigere enn tilbudet på Jernia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Leatherman i sommer, og da kunne jeg velge om jeg skulle ha nylon eller læretui..

Har i tillegg en Leatherman PST II, som jeg har hatt i 7 år nå.

Uansett om du har kjøpt "billigutgaven" har du ingenting å frykte. Meget god kvalitet, og tåler det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.