Gå til innhold
  • Bli medlem

SNS BC vs NNN BC


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er på utkikk etter nytt fjellskiutstyr, og vurderer en av disse typene mot 75mm.

Er først og fremst ute etter en diskusjon om hvilken av disse to standardene som er best for fjellski og hvilke sko som bør velges. Selv om jeg er usikker på om jeg skal velge SNS/NNN eller 75mm er det jo greit å vite hvilket SNS/NNN alternativ som er det beste. Skal brukes sammen med "allround" fjellski med hel stålkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vi var to gutter som skulle kjøpe oss nye ski i vinter og vi hadde bestemt oss for Åsnes Rago m/kortfell, Alfa Skarvet GTX støvel, og SNS binding... Vi gikk til Oslo Sportslager og fikk hjelp av en meget hyggelig mann, og kom ut med Åsnes Raga m/kortfell, Crispi Nordpolen støvel og 75mm binding med hælløfter... Har ikke angret ett sekund, men jeg har også et par Fischer E99 'etellerannet' med NNN BC binding og normal støvel som jeg bruker på "snillere" turer.

Grønn-Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.