Gå til innhold
  • Bli medlem

Mistet og funnet.


REs

Anbefalte innlegg

Jeg og mine to sønner gikk fra Langevann til Øygardstølen i går, og på demningen i enden av anleggsveien langs Tjodanvatn, der stien fra Langevann ender, fant min sønn to bøyler som har sittet på en / to haspelsneller. Sansynligvis billige sneller, men uten bøyle er de jo ubrukelige.

Begge bøylene lå på samme stedet.

Savner du disse, eller kjenner du noen som savner dem så kan du få dem tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 5 år senere...
Den 11. august 2011 at 9.44, REs skrev:

Jeg og mine to sønner gikk fra Langevann til Øygardstølen i går, og på demningen i enden av anleggsveien langs Tjodanvatn, der stien fra Langevann ender, fant min sønn to bøyler som har sittet på en / to haspelsneller. Sansynligvis billige sneller, men uten bøyle er de jo ubrukelige.

Begge bøylene lå på samme stedet.

Savner du disse, eller kjenner du noen som savner dem så kan du få dem tilbake.

Når var du på dammen? Sto bilen vår (Turistforeningens) der da? Jeg så spor , og mente det hadde gått folk mot dammen mens vi var på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, a_aa skrev:

He, he @REJOHN, du må ha en helt fantastisk hukommelse :thumbsup:

(Eller glemt(!) å se på datoen... )

Jeg vet ikke det, det  gikk opp for meg - etter at jeg hadde skrevet innlegget, -at @REs og jeg umulig kunne ha vært på Langavatn samme dag...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Mistet trugene mine på Blefjell mellom Nordstulvannet og parkeringen som er 20 min sørøst for vannet. Dette var lørdag 25 februar på ettermiddagen. Trugene er helt svarte,  mener merket var Dovre, men litt usikker. De kostet ikke så veldig mye for 4-5 år siden, men er likevel takknemlig om noen finner dem og at jeg får dem tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, for en fiffig tråd, den har jeg ikke sett før!
Så, hvis noen var på Blånebba juni ifjor og fant et par North Face fleecehansker ved varden, er de mine :) 
Skal huske på og sjekke denne hvis jeg finner noe ute på tur. Så kan jo alle bli flinkere til å legge inn her når de mister noe. Hvis det er andre enn de i tråden her og meg  som er noen rotekopper da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/4/2017 at 9:17 AM, SnorreL said:

Mistet trugene mine på Blefjell mellom Nordstulvannet og parkeringen som er 20 min sørøst for vannet. Dette var lørdag 25 februar på ettermiddagen. Trugene er helt svarte,  mener merket var Dovre, men litt usikker. De kostet ikke så veldig mye for 4-5 år siden, men er likevel takknemlig om noen finner dem og at jeg får dem tilbake.

Mistet eller glemte? Truger er ganske solide og store saker å miste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.