Gå til innhold
  • Bli medlem

Lett lavvu


LuckySilver

Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt reviews av Trailstar'en de siste dagene og sett litt på bilder og jeg er litt frista av den nå. Blir nok bare til meg selv i såfall så den ville jo vært veldig stor tror jeg. Men nå når jeg har sett Mateusz' nye lavvo så er jeg veldig frista av den. Ser ut til at den kan blir glitrende for familieturer, spesielt hvis vi ender opp med et småtroll til i løpet av det neste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe Lucky :) Eg e nesten litt glad eg ikke hadde råd til 130 liters sekk når eg var i ungdommen.

Då hadde vel de rimelig patetiske knærne mine vært fint ferdige i dag.

Lå ofte igjen hjemme en hel haug med ting som modern hadde pakket med på speidertur.

Ikke forde eg var så glup men den jallasekken eg hadde bar tunge lass dårlig. Like greit.

Hei Gauperaa, hvis du har en trailstar til salgs til en rimelig peng, så e det bare å sende en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg har også bestilt en DuoMid etter å ha vært på tur i sommer med en kompis som har en :D. Selv brukte jeg Trailstar fra samme produsent på den turen, og den fungerer bra den, men så fordelen med litt mer takhøyde :D. Kommer til å bruke samme innertelt som jeg brukte i Trailstaren, dvs. Pyranet 1 fra BearPaw Wilderness Designs (bilde her: http://www.flickr.com/photos/gauperaa/5777540211/in/photostream).

Eneste problemet med å bestille fra MLD er ventetiden. Har gått snart to uker nå, men er nok en måned igjen til jeg får den.

 

Holder på å tråler og leser litt om lett lavvu - har du noen erfaringer med DuoMid nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er fin den, lett og av meget god kvalitet. Tror ikke jeg ville brukt den på snaufjellet, men ellers er den topp. Har også Golite SL-3 som kan anbefales. Bruker forresten stangen fra SL-3 i DuoMid-en for bedre stabilitet (sammenkoblede vandrestaver synes jeg bare bli halvveis bra).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.