Gå til innhold
  • Bli medlem

Oslo til Hardangervidda øst på enklest mulig måte?


christ3103

Anbefalte innlegg

har planer om å reise opp på vidda, men

Fant ut at det ikke var så lett å komme seg til Hardangervidda med buss og tog.

Hadde tenkt å starte på rjukan, men det ser veldig vansklig ut og det tar 11 timer å komme seg dit som er litt vell drøyt... tror derfor at jeg må planlegge etter hvordan jeg kan komme meg lettest til vidda. Vil gjerne inn til området nor-vest for rjukan retning mogen turisthytte og stordalsbu (er dette forresten et fint område for fiske?)

Et alternativ er jo å dra til geilo, men vil gjerne holde meg litt unna veiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha forklarer saken syns det var litt rart ja fikk det fra trafikanten som hdde noen helt absurde tider... den gondolen hvor går den til?

noen som har prøvd å fiske i området mellom rjukan mogen og stordalsbu? og nord for stordalsbu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det krossobanen på Rjukan du tenker på? Den går opp på fjellet, til Gvepsborg. Deretter er det fint å sykle på grusvei inn til Kalhovd. Evt kan man gå inn til Helberghytta til fots, tar rundt tre timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.