Gå til innhold
  • Bli medlem

Lei av jobb, klar for ferie og overklar for 5 dagers tur.


Gjest Srx (Ron)

Anbefalte innlegg

Gjest Srx (Ron)

Regner med det er andre som også verker etter ferie og fjell.

Jobbe ut uka, ei uke ferie så e det 5 dagers fjelltur opp til Finnmark. Gleder meg rått.

Samme plass som i fjor, nesten. 7 timer å gå inn.

Pakking av sekk begynte i går..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det blir langtur på meg i sommer - starter fredag opp Signaldalen inn til Gappohytta like sør for treriksrøysa(har gått nordsiden av Treriksrøysa før så orket ikke starte der) - så skal jeg gå sørover gjennom Dividalen nasjonalpark og ned til Altevann, så innom Lappjordhytta og og en snartur til Sverige før jeg går tilbake til sivilisasjonen gjennom Sørdalen nordover mot Setermoen. Skal bli en 13-14 dager på fjellet - kjekt med mulighet for hytter om været blir for ille men satser på å ligge i telt hele veien.

Gleder meg stort - og handlet inn alt mat på lørdag allerede og har funnet frem alt av utstyr så det bare er å putte i sekken. Håper på finvær og ikke så altfor mye mygg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)

Skal på Sennalandet Finnmark.

Bare været holder.

Mye nytt utstyr som skal teste....gleder maks.

Ikke så mye gåing som i fjor.

Rundt regnet 3,5-4 mil.

Kansje man berger storrøa man mistet i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser i midten av neste uke på tur til Hardangervidda. Har bare vært der ved et par korte anledninger tidligere...Denne gangen blir det minst 10 dager. Etter 10 dager er jeg usikekr på hva jeg gjør. Fortsette på hardangervidda eller dra sørover nedover setesdal...

Time will show, men bra blir det!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber intenst hele vinteren,ergo så må jeg ofre skisesongen,annet enn sene vårturer,men så har jeg fri om sommeren da.

Ergo så har jeg anledning til å dra på tur når jeg vil,og det gjør jeg,har ett bra antall høydemetre sålangt ,samt endel koseturer med mer vekt på flora og fauna,og kan ikke ha det bedre.

God sommer med minneverdige turer folks. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.