Gå til innhold
  • Bli medlem

50% på Real turmat.


Kjekstrem

Anbefalte innlegg

Annonse
50? :P

Bestillte 8.. Synes det var mange. Hehe

Men, men det holder seg jo, så er jo greit å ha liggende..

:wink:

Oi.. da hadde jeg nok ringt på forhånd og spurt om holdbarhets dato, det er vanligvis en av grunnene til å kjøre turmat ut på billigsalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bruker å komme bedre tilbud enn dette. XXL og Gsport solgte en masse masse til 19,- her for et år eller to siden. har også handlet til 18,- Sikkert mange her på forumet som husker akkurat det der - for det var barte en type de solgte - storfegryte. se tråden https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=16760

Hver gang det er slike kjempekampanjer kjøper jeg en masse - men er lei av Storfegryten nå ja! Ordinærprisen på XXL er 59, så 42,- er vel ikke så veldig bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker ikke så mye Real på tur selv. Er der jeg skal være borte mer enn 2-3 dager.

Så jeg regnet ut at jeg måtte kjøpe 9 eller flere for at pris inkl skulle bli noe billigere enn å kjøpe på XXL.

Så da blir det XXL istedet, der er jo alle varianter tilgjengelig og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bra nok Kjiver :) 42,- pakken er bra nok til at jeg kan hamstre. Alternativet er fullpris, og kommer det tilbud til 19,- pakken igjen (noe jeg tviler på skjer med det første da XXL var en blemme som jeg mistenker noen fikk svi skikkelig for der inne...) Så kjøper jeg inn en hel palle tror jeg... Holdbarheten på dette er jo 4-5 år, så å ha 50-100 på lager til enhver tid er bare helt supert =) Vi har ihvertfall nok turdøgn i året til at det går med en hel del mengder mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bestilte på fredag. Varene er enda ikke i posten..

Mine ankom postkontoret for en time siden, og det uten at jeg har fått beskjed per epost fra sportsdeal.no om at de er blitt sendt.

Sjekk dine sider på nettbutikken, der står det "sendt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står "Sendt" nå, ja. Men jeg fikk meg en overraskelse da jeg i går bestilte et annet produkt fra dem. Forrige ordre lå fortsatt i handlekurven selv om den både var bekreftet og betalt. Varen jeg bestilte nå hadde en pris av litt under 200 kroner, men fordi den forrige ordren fortsatt lå der endte beløpet på nesten 1200 kroner. Gammel + ny ordre altså, der jeg var nær ved å betale den gamle ordren en gang til..

Sånt liker jeg ikke, og kommer ikke til å handle mer hos dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også dette. Jeg la inn to ordrer på REAL maten. Det ble nesten tre... :P

Vi får klage til de slik at dette blir ordnet opp i. Man får aldri den perfekte butikken uten å gi tilbakemeldinger :)

Forøvrig har mine REAL best før dato i hhv. 2013, 2014 og 2015. Strålende fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg så også dette. Jeg la inn to ordrer på REAL maten. Det ble nesten tre... Smile

Ikke rart at de så raskt blir utsolgt da, hehe. Kanskje noen ikke oppdager sånt i tide.

Jeg bestilte altså totalt 20 pakker fra dem, samt 10 fra XXL (før jeg ble oppmerksom på tilbudet fra Sportsdeal), så jeg venter altså på 30 pakker. Holdbarhetsdatoen bekymrer meg ikke. Regner uansett med at jeg slipper opp for Real i løpet av høsten. Er jo så utrolig praktisk dette med tørrmat. Forutsatt at vi slipper å bære på det nødvendige vannet, hehe. Men sommeren i år lover tydeligvis å holde oss med vann i massevis. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte 20 selv om jeg tenkte på dette med holdbarhetsdato. Regner med at slike tørrmatprodukter heller har en "Best før -dato". Ingen stor krise om de blir liggende litt over dato altså. :P

så et program om dette på TV en gang.. da var det snakk om tørrprodukter som var godt ut med over 10 år.. han sa det var mindre smak og de sjekket det i labratoriet og det var ingenting galt med maten.... :)

vet at Drytech er veldig nøye på det med at de er 100% forseglet og jeg fikk beskjed på XXL at de ville ha alle pakker som ikke var 100% forseglet ved mottagelse i retur...

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Bare si litt i forhold til holdbarheten på drytech. Jeg lærte for en tid tilbake av en dame som har vært med på en del ekspedisjoner at de ofte tar ut maten fra selve drytech-pakke og legger de heller i porsjoner i vanlige brød/fryse - poser. Primært for å spare både vekt og volum, og man får faktisk blandet ut tørrforet mye bedre i egnet matboks eller kjele enn man får i drytech-posen (noe av maten blir gjerne liggende igjen i "klem" i posen og forblir tørt)

Ulempen er at om man får mat til overs etter turen, så er jo den da ikke lengere pakket riktig, og drytech sier vel (tror jeg) at maten skal håndteres som ferskvare med en gang det tas ut i fra drytech-pakka. Dette har jeg ikke tatt så veldig seriøst, så jeg har endt opp med å ha drytech-mat liggende i brødpose i kjøleskap nesten opp i mot et år etter at jeg tok det ut av drytech-pakka. Fortsatt smaker det like bra :) (primært er dette da erfaring med torsk og steinbitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.