Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjør det noe om Ally`n får litt sollys på seg i Ny og ned ???


Anbefalte innlegg

Hei.. har nå "støvesugd" en massse gamle tråder og lurer litt på en ting..

Jeg har akk. kjøpt meg en 16.5 DR , satte den sammen og var veldig nøye og resultatet ved førstegangsmonteringen ble helt perfekt og ¨ble strålende førnøyd med resultatet.. MEN så skal den få lov til å ligge og Ally`n skal liksom få "satt" seg.. duken og alt det der... Nå ligger den ute..

Så mitt spm. er nå som følger...:: Leste på en tråd her inne en person som ikke anbefalte Ally`n å få sollys på seg.. oki, tenker jeg , men hvorfor kan den ikke det ?? hørte faktisk av en annen kar som sa det motsatte , at det bare ville være bra at den får "satt" seg i all slags vær.. Blir vel slik med duken at den vil strammes i sola(eller ?) akk. som telt dukene gjør .. men hvorfor gjør evt. dette noe lissom.. ekke det bare bra da at den får litt variasjon og bevegelse på seg ?? eller er jeg helt på bærtur hehehehehee det kan det hende jeg er altså :lol:

Så gjør det no at den får litt sol på seg lissom der den ligger ?? Den er splitter ny som sagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duken blir strammere når den blir utsatt for varme og sollys, uten at det gjør noe. Duken utvider seg også litt over tid. Derfor er monteringen noe vanskeligere i starten enn når det har gått litt tid. Tror nok den armerte duken på Allyen er såpass kraftig at UV-stråler ikke skader den nevneverdig. Min er over ti år gammel, og har ligget en del ute i tillegg til mye bruk. Noen spant har bøyd seg litt, og fiskene har rustet (skal bytte dem nå i sommer) ellers er den i like god stand som da den var ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.