Gå til innhold
  • Bli medlem

Primustreff - eller ovnstreff ?


haknuts

Anbefalte innlegg

Annonse

Om du vil avvikle primustreff så er det da bare å gjøre det. Om det er norsk primus union sine tradisjoner du sikter til så tror jeg ikke at det er værre enn at du får bli med på treff der også om du møter opp og overnatter på treffet på bjoneroa uten mc og til og med med annen primus enn 111. Gass derimot er styggedom og bør være en av grunnreglene for ett hvert primustreff. Ellers har jeg inntrykk av at Treff uten veldig mange regler og uten de store oppleggene blir de beste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg tenker at alt som brukes til koking og varme på tur, er interessant uavhengig av drivstoff. Det er de gode løsningene med utstyr som finnes eller som turfolk har pønsket ut jeg ville satt pris på å se/dele. Og så må det jo teltes og kokkeleres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på primustreffet på Bjoneroa noen ganger (som burkslave /sidev.passasjer).

Helt utmerket, gøy å feste og ligge ute i 25 minus. Mange Reodor Felgener. Rart at alle overlevde. Det drivstoffet det garantert går mest av der er sprit, men også endel bensin og parafin..Uvant "friluftsliv" for en gammel speider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.