Gå til innhold
  • Bli medlem

Lavvu Frisport Basic 9


msfoster

Anbefalte innlegg

http://www.frisport.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=8&category_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=3&vmcchk=1&Itemid=3

Noen som har erfaring med denne?

Villmarksbutikken på Jessheim selger denne til 1999,- med myggnetting og bunnduk, mao meget billig.

Jeg har aldri eid Lavvo før, men den ekstra plassen og comforten frister veldig.

Er jeg gal hvis jeg bærer rundt på denne Lavvoen på ca 7kg for tre-fire personer?

Jeg er klar over at den ikke er beregnet for "hardt vær", men første tur går til Femundsmarka, og camping ved et vann der bør vel være overkommelig?

Hvis dere mener dette er galskap er jeg interessert i et Helsport-telt med god plass til to personer. Forslag?

Jeg har ingen mulighet til å rive i mange tusen i et telt, men et telt med veiledende pris inntil 3500, kanskje 4000 er greit.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.