Gå til innhold
  • Bli medlem

Innkjøring til femundsmarka


IKH

Anbefalte innlegg

Morn!

Vi er to karer på 17 som har tenkt oss en uke i Femundsmarka den første uka i ferien. Det vil si fra fredag 24 (evt. lørdag 25) til søndag 3 juli. I og med ingen av oss har fått lappen ennå lurer vi litt på åssen vi skal komme oss inn... Vi bor i Oslo og tenkte kanskje på buss/tog tel Røros, og deretter satse på lokalbuss inn tel båten.

Vi er også usikre på om vi vil starte på femunden, for så å padle/bære opp til roasten, eller starte på svensk side, type kjærringsjøen (mest sansynlig det siste).

Ønsker alle mulige innspell her nå, lokalbuss, hvor man kan kjøre inn for å komma tel svenske sida. Hadde også vært supert om noen kunne være interessert i å hjælpe oss litt med transport i området for et par kroner selvsagt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

For kollektivtransport fra Røros til Synnervika (nordlig ende av Femunden) ta en titt på denne linken:

http://www.femund.no/rutwtider.htm

Den inneholder også linker til busselskaper/avganstider.

Hvordan det er med kollektivt til Kjärringsjöen på svensk side vet jeg ikke, Jeg har kjørt dit de gangene jeg har vært der.

men mulig du kan poste spørsmålet på vårt svenske motstykke utsidan.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.