Gå til innhold
  • Bli medlem

dunlekkasje og reklamasjon


bolletog

Anbefalte innlegg

Jeg har en dun sovepose, ajungilak sphere spring og klattermusen dungenser....begge to stikker det alltid noen dun ut av, 5 plasser på klattermusen og 5 på soveposen akkurat nå. Det er altså ikke sånn at dunene lekker ut en etter en, men det stikker en fjær sånn halvveis ut

Jeg vet at det er normalt at dunprodukter lekker litt dun, men hvor mye skal det lekke før dere ville ha reklamert på produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da jeg jobber for TNF fikk vi av og til inn soveposer som lakk endel dun. hvor grensen går vet jeg ikke, men vi sendte samtlige inn og samtlige ble etterfyllt og tettet.. de som var så gamle at de ikke lengre var under garranti, ble fyllt opp etter ønske fra kunden mot en x sum.. mener at det var 3-4-5oo kroner avhengig av mengde (ekspedposer i øverste delen av skalaen).

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKal nok lekke endel mer enn 5-6 fjær før det er reklamasjon, og før det for den saks skyld har noe å si for funksjonalitet. Dettte gjelder spesielt lettvektsprdukter som det er snakk om her, som da svært ofte bruker veldig tynne ytterstoff som lar en og annen fjær stikke ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har noen dunposer vi også. Det stikker masse fjær ut fra sømmene i de.

The North Face. Blir ikke de neste gang :) Finnes andre produsenter vi kan prøve.

ikke at jeg jobber for dem lengre, men TNF prøver fortiden å gjenopprette tilitten etter det siste oppkjøpet hvor som de fleste vet kvalitetet gikk endel ned.. TNF har alle tilfeller hvor det ikke er åpenbar misshandling fra kunde gitt et nytt identisk produkt eller et bedre.. (som vi sendte inn)

jeg har vært fornøyd med de fleste av mine produkter, men som du sier, det finnes mye annet spennende på marledet :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.