Gå til innhold
  • Bli medlem

Bomullstelt i reklamefilm


erlendw

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi holder for tiden på å lage en reklamefilm, hvor vi sårt trenger et gammelt bomullstelt for en til tre personer. Dette kan gjerne være litt slitent og i 70-tallsstil eller tidligere.

Er det noen i Østlandet som har tilgang på et slikt gammelt telt, og vil se det få nytt liv i en reklamefilm, er det bare å ta kontakt med meg på tlf 944 95 133.

Obs dette haster litt, da vi har opptak allerede på onsdag 8. juni!

Med vennlig hilsen Erlend

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra vekten er jo bomullstelt helt konge. Det fra finn var ganske nær. Fargen og stilen var perfekt, men det skulle helst ha vært et tomannstelt.

Let me know om det dukker opp noe! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje jeg har et liggende, men det er nok mere 60-talls. Fargen ver vel falmet skittenhvit, ikke hustelt som i annonsen fra Finn der, men mer et turtelt - skal sjekke når jeg kommer hjem om det er interessant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et hvitt spisstelt som min mor og far sydde selv til en sykkeltur i danmark ca. 1950. Det er litt spesielt siden stanga ikke står i midten, men helt fremme i åpningen. Passer akurat til to voksne og en eller to små barn.

Ellers har jeg et orange hustelt, seksmannstelt med grønt tak og ekstra utbygg. Det er fra tidlig 1960 tallet.

Men jeg bor i Stavanger så det blir vel litt langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et hvitt spisstelt som min mor og far sydde selv til en sykkeltur i danmark ca. 1950. Det er litt spesielt siden stanga ikke står i midten, men helt fremme i åpningen.

Det er ikkje meir spesielt enn at Amundsen også hadde stanga ute i kanten på sine telt på sørpolturen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.