Gå til innhold
  • Bli medlem

Bra jakke til fjelltur


Dovregubben

Anbefalte innlegg

Mylder av jakker der ute. Jeg er på utkikk etter ei bra jakke til kona. Det blir mest turer om sommeren, og det burde være en som er vindtett og vannavisende og puster godt. Prisen, gjerne rundt tusenlappen, helst ikke over 1500, da vi ikke har så god råd. Vil helst kjøpe i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er et tillbud fra antonsport.no

Jeg har herremodellen av denne og er storfornøyd. Seriøs og bra villmarksjakke. Jakka er vanntett, men den er rimeligere enn goretex siden dri3 er norrønas egen membran.

Den strekker dog budsjettet ditt med 500 kr + 100 i frakt. Dersom du er i Oslo, kan du dra innom butikken.

Damemodell

http://antonsport.no/s/p.aspx?pid=5310&cid=1086&vid=29289

og herremodellen som jeg har

http://antonsport.no/s/p.aspx?pid=5311&cid=1085&vid=47440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super Mika jakke fra Marmot. Fås kjøpt på xxl. Jeg og kona kjøpte hver vår jakke for 1 år siden, da hadde de veldig god pris på den, unisex jakke. Veldig lett, vindtett og har vannsøyle på 20000 - ala bergans dermisax. Vant pris for 1-2 år siden i outdoor magazine elno for årets produkt.

En ting å merke seg når man kjøper tynne og lette jakker, ala denne, paclite etc. er at de er mer skjøre ift mekanisk skade - men er man forsiktig og tenker bevisst går det helt fint.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.