Gå til innhold
  • Bli medlem

Lappe Exped Downmat


Anbefalte innlegg

Hei. Var på en lenge skitur for ikke så lenge siden, og opplevde at det gikk hull på liggeunderlaget. Jeg lappet som best jeg kunne i kulda, men den er ikke helt tett. I løpet av natta siver mye av lufta ut. Jeg lappet med en av lappene fra reparasjonssettet.

Spørsmålet mitt er om dere vet om en måte å fjerne den lappen jeg la på, slik at jeg ikke trenger å lime en enda større lapp utenpå for å få det tett? Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det kan være et slit å fa av sånne lapper. Regner med at det er en bondingprosess med i bildet, som smelter de to delene sammen. Vil regne med at det letteste er å bruke en større lapp over hele greia. Ekstra vekt, men da slipper du å rive i stykker underlaget i forsøket på å få av den lille.

Ville hvertfall tatt en snakk med leverandør før du prøver noe (u)lurt. Får holde oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.