Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Kano / kajakk tralle, og ferdig rigget kano for sommeren


Anbefalte innlegg

Nytt leketøy så jeg kan komme meg på vannet selv om fruen har bilen på jobb.

2643927620106116020fVXBxH_th.jpg

2397828180106116020uyyycV_th.jpg

Tok en runde på jordet med tralla bak sykkelen for å sjekke om den var stødig, og den var forbausende stabil. Innfestingen til sykkelen er via en fjør som lager litt lyder, så jeg må vel finne på noe der, men tralla var forbausende god.

Stangholder, fotstøtte , kneputer og saltasker/sittepute er på plass.

2308190310106116020ATgDrO_th.jpg

Og bæreåk er klart for å sette på hvis det ikke er fremkommelig med sykkel.

2115829120106116020UBvYqi_th.jpg

Da kan det bli sommer og sol..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petter Smart :)

Håper det ikke er så veldig langt dit du kan sette ut kanoen, det blir noe noe tungt med oppakningen i motbakker og lett ekstra skyv bakfra i nedoverbakker.

Dette var jo en smart måte å transportere kanoen på. God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tralla veier 9 kg, kanoen veier 22 kg, karbonåre + treåre veier tilsammen 2,1 kg og en grei oppakning for en uke veier 15-16 kg. Det blir ca 50 kg ekstra på tur i forhold til å sykle uten noen oppakning. Det er jo ikke så ille det.........., men kanskje ike lurt å sette utfor Trollstigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.