Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjälp med Dovrefjell Tarp 3?


Jan Itor

Anbefalte innlegg

Hej!

Jag funderar på att köpa denna tarp.

http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=-5040&prodid=1537

På butikens hemsida så skriver de att tarpen väger ca 760 gram! Vad betyder det när butiken anger cirka vikt! Jag har vid andra tillfällen (i andra butiker) råkat ut för att vikten de anger inte helt stämmer med vad jag själv väger prylen hemma. Är det någon som har köpt denna och vägt den själv som kan bekräfta att den väger 760 gram - cirka!

Det står att tarpen kommer med barduner. Men det står inte hur långa dessa är. Är det någon som har mätt längden och kan säga hur långa bardunerna är?

Tacksam för svar

/A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har denne tarpen og klippet bort mange meter med barduner før den passet til mitt bruk (A-frame på bakken). Burde være lange nok barduner for de fleste tror jeg.

Når det gjelder vekt så er det alltid små forskjeller fra oppgitt vekt. Min veier 753g hvis eg husker riktig.

Bruker nå vesentlig lettere Tarp for fjellbruk. Denne kommer med når turen går i skauen og større bål ligger i kortene. Då stoler eg mer på polyester enn Cuben fiber med tanke på gnister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.